Odpowiedzi

2010-02-03T14:22:14+01:00
Chrześcijanin nie może być obojętny na kradzież, ponieważ łamie wtedy VII przykazanie Boże ( Nie kradnij ). Gdy nie zgłosi on kradzieży jest on także współwinny temu przestępstwu.
31 1 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:35:09+01:00
Prawdziwy chrześcijan powinien zareagować gdy widzi kradzież nie powinien brać w czymś takim udziału poniewarz jest to jeden z wielu popełnianych przez ludzi grzechów. A mówi o tym siódme z dziesięciu przykazań Bożych które brzmi "nie kradnij". ludzie powinni brać przykład z naszego zbawiciela Jezusa Chrystusa i tak jak on osiągnąć życie wieczne. Chrześcijanie nie mogą być też obojętni na kradzieże z powodu iż robiąc to mogą skrzywdzić bliźniego np. kradnąc osobie starszej samotnej czy schorowanej pierścionek my nie wiemy jaką ma on wartość dla tej osoby ale być może dla niej była to jedyna pamiątka po jej rodzicach. robiąc to możemy ją bardzo skrzywdzić. dlatego właśnie uważam że prawdziwy chrześcijan powinien zapobiegać wszelkiego rodzaju kradzieżom


mam nadzieję że sie przyda ;]
47 2 47
2010-02-03T20:07:47+01:00
Ja uważam że chrześcijanin nie moze byc obojetyny w takiej sytuacji. jezeli tego nie zgłosi to oznacza ze jest po stronie tego zlego który cos ukradł. a jezeli zgłosi to komu kolwiek najlepiej policji juz popełni dobry uczynek i nie bedze przeciwko Bogu.
19 2 19