Odpowiedzi

2010-02-03T10:01:31+01:00
Człowiek prześladowany może być szczęśliwy dlatego ze ma w sercu Boga i wierzy w to że jak cokolwiek się stanie Bóg mu pomorze!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T10:01:37+01:00
Człowiek prześladowany może być szczęśliwy, jeżeli tylko tego zapragnie. Osiągnąć to może dzięki silnej i wytrwałej wierze oraz szczególnej modlitwie do Boga. Powierzając mu się, powierza mu wszystkie swoje słabości i problemy, a On pomaga mu je rozwiązać i nadaje sens całemu jego istnieniu i krętej drodze przez nieobliczalny los.
1 4 1
2010-02-03T10:06:10+01:00
Dużo osób u nas w świecie jest prześladowanych. Np. kiedyś prześladowani przez Nerona byli Chrześcijanie. A mimo to byli szczęśliwy. Uważam że ludzie nawet ci którzy są prześladowani lub źle traktowani , bicie itp. mogą być szczęśliwi. Na ogół tacy ludzie nie przejmują się tym za bardzo. Oczywiście cierpią, ale myślą też jaki świat jest piękny, ile jest drzew, kwiatów, jak słońce świeci. Poprostu Ci ludzie cieszą się życiem. I w ten sposób są szczęśliwi, ponieważ gdyby chodzili tacy pochmurni, żli i wogólę to nie byli by ludżmi szczęśliwymi, tylko ludźmi zastawionymi do świata pesymistycznie.