Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T11:32:37+01:00
I love you - Angielski
Ek het jou lief - Afryka
Te dua - Albania
Ngo oiy ney a - Chiny
Miluji te - Czechy
Jeg Elsker Dig - Dania
S'agapo -Grecja
Aishiteru - Japonia
Volim te - Serbia

proszę :)
2010-02-03T11:32:41+01:00
Tunezyjski -Ha eh bak
szwedzki -Jag a"lskar dig
angielski -I love you
hawajski -Aloha wau ia 'oe
portugalski -Eu amo-te
niemiecki -Ich liebe dich
francuski -Je t'aime
grecki -S'apogo