Odpowiedzi

2010-02-03T11:36:16+01:00
X-wiek ojca teraz
y-wiek matki teraz


x+y=80
x-25=2(y-25)

x=80-y
80-y-25=2(y-25)

x=80-y
55-y=2y-50

x=80-y
3y=105

y=35

x=80-35=45

x=45
y=35

Ojciec ma teraz 45 lat a matka 35lat
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T11:36:35+01:00
X- wiek matki teraz
y- wiek ojca teraz
x+y=80
x-25=2(y-25)
x=80-y
80-y-25=2(y-25)
x=80-y
55-y=2y-50
x=80-y
3y=105
y=35
x=80-35=45
x=45
y=35
odp. Matka ma 35lat, a ojciec 45. ;)
1 5 1