Odpowiedzi

2010-02-03T11:40:34+01:00
1, zainteresowaniami
2, wspólnymi przeżyciami
3, jak długo się znamy
4, sytuacją w jakiej się poznaliśmy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T11:42:44+01:00
Przy wyborze przyjaciół kierujemy się przede wszystkim sercem. To ono podpowiada nam, komu możemy ofiarować miano przyjaciela i powierzyć wszystkie nasze sekrety. Szukając osoby zaufanej, patrzymy również na jej zachowanie, styl jakim się kieruje, czy jest lubiana w swoim otoczeniu. Szczególną uwagę zwracamy też na jej pasje i hobby, którymi mogłaby podzielać nasze zdanie i mieć wspólne tematy do rozmów. Powinniśmy pamiętać, że tak naprawdę "prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie" tzn. kiedy mamy jakiś problem i nagle pojawia się osoba, wyciągająca do nas pomocną dłoń. Takie zachowanie jest bardzo odpowiedzialne, dzięki czemu wiemy, że możemy na takiej osobie polegać i dzielić z nią swoje radości i smutki.
2 1 2
2010-02-03T11:47:15+01:00
Przy wyborze przyjaciół kierujemy się ;
-naszymi odczuciami (czy dobrze czujemy się w towarzystwie danej osoby )
-rozsądkiem (nie mając żadnych nałogów wiadomo, trudno było by zadawać się z towarzystwem ostro wpędzonym w nałogi)
-patrzymy czy dana osoba budzi nasze zaufanie czy będziemy mogli powiedzieć jej tajemnice bez obawy, że wszyscy się o nich dowiedzą..
-sercem