Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T20:18:40+02:00
Być na dobrej drodze - podążać we właściwym kierunku, być coraz bliżej zamierzonego celu

nie wiem, czy to będzie dobrze, ale spróbuj:
- komu w drogę, temu czas, więcej niestety nie pamiętam a nigdzie w necie znaleźć nie mogłam. :|
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T20:24:55+02:00
Być na dobrej drodze oznacza podejmować słuszne działania, które prowadzą do wyznaczonego celu.

-szerokiej drogi
-komu w drogę temu czas
-droga przez mękę
-
35 4 35
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T23:16:53+02:00
Być na dobrej drodze - podążać we właściwym kierunku.

Wszytkie drogi prowadzą do Rzymu.
Droga wolna [ chyba ]
Rozne tez sa drogi do osiagniecia tej wladzy
droga krzyżowa
droga cierniowa,
droga ciernist
Komu w droge temu czas
6 3 6