Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T11:54:53+01:00
Szkolnej biblioteki- dwutlenek węgla,proszki gaśnicze.
instalacji elektrycznej-dwutlenek węgla,halon,proszki gaśnicze.
podłogi drewnianej-dwutlenek węgla,woda,proszki gaśnicze.
samochodu na drodze- proszki gaśnicze,halon,dwutlenek węgla.
2 5 2
2010-02-03T11:55:01+01:00
Szkolnej biblioteki- gaśnica
instalacji elektrycznej-azot (zimny lód)
podłogi drewnianej- gaśnica proszkowa
samochodu na drodze- woda
2 5 2