Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T20:10:24+02:00
A). L=2πr , r
r=L:2π
b). P=1/2ah , h
2P/a=h
c). h= a pierwiastek z 3 przez 2 , a
2h/√3=a
d). P=cd/2 , d
2P/c=d
e). V=1/3ab * H , h
H=3V/ab
f). P=πr² ,r
r²=P/π
r=√(P/π)
g) v=πR² * H , R
R²=V/πH
R=√(V/πH)

h). P= (a+b)h przez 2 .a
2P=ah+bh
2P-bh=ah
(2P-bh)/h=a
i) P=πr(r+l) , l
P=πr²+πrl
P-πr²=πrl
(P-πr²)/πr=l
2009-10-06T20:20:09+02:00
A) r=L\2TT
b) h= 2P\a
c) h=a√3 \2 a=4\√3= 4√3\3
e) H= 3V\ab
f) r=√P\√π
g) R= √V\√H*√π