HELP!!! wywiad z osobą z twojej okolicy(ktokolwiek z Mmz oczywiście osoba żyjąca i okolic) ma zawierać:
1)imię i nazwisko osoby
2)Uzasadnione argumenty dlaczego z tą osobą min. 5
3)Co wiem o osobie
4)O czym chciałbym rozmawiać
5)Jakie zadać pytania

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T12:14:38+01:00
Osoba z którą przeprowadziłam wywiad nazywa się Ewa Malinowska. Postanowiłam wybrać właśnie ją ponieważ wprowadziła się na moją ulicę niedawno i chciałabym dowiedzieć się o niej czegoś więcej. Z wywiadu dowiedziałam się, że przyjechała do nas z Radomia ponieważ dostała awans i musiał zmienić miejsce pracy. Powiedziała mi także w sekrecie, że poznała interesującego mężczyznę mieszkającego w naszym mieście i to skłoniło ją do przeprowadzki. Chaciałam z nią porozmawiać o jej dotychczasowym życiu a by dowiedzieć się więcej o mojej nowej sąsiadce. Pytania jakie zadałam:
-Skąd pani pochodzi?
-Dlaczego postanowiła się pani przeprowdadzić/
-Jak się pabni nazywa?
-Czy jest pani mężatką?
-Ma pani dzieci?
0Ma pani jakieś zwierzę?
-Czy podoba się pani nasza okolica?


ps mam nadzieję że pomogłam... Liczena naj;)
2010-02-03T12:22:50+01:00
NIE ISTNIEJE TAKA OSOBA

Ela Pącz
Jest w moim wieku.Chodzi ze mną do szkoły.Mieszka w tym samym wieżowcu co ja.Dobrze się uczy.Jest schludna
Jest w samorzadzie klasowym,jest miła,przyjacielska,jej ulubiona muzyka to HipHop,taniec nowoczesny.Chodzi na kółko dziennikarzy.I chetnie się uczy.
Chętnie dowiedziałabym sie więcej oniej i jej rodziny, a jeśli chodzi o rodzine jej rodzice są adwokatami,babcia na rencie,ma dwie siostry Róże i Danke.
Czy lubi swoją rodzinę?
Czy ma przyjaciółkę?
Jaki ma ulubiny kolor?
Czy mnie lubi?
Lubi towarzystwo?
Ile ma kieszonkowego?

P.S.Mam 12 lat