Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T12:03:32+01:00
Wzór:Ep=m*g*h
przykłady: spręzyna ścięta lub rozciągnięta,
zegarek sprężynowy,
w mechaniźmie spustowym pistoletów,
w łuku którego cięciwa jest napięta.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T12:12:15+01:00
Rozciągnięta sprężyna
ciało będące na pewnej wysokośći
bryła węgla lub naczynie z benzyną razem z tlenem potrzebnem do ich spalania
Ep=m*g*h