Odpowiedzi

2010-02-03T12:33:07+01:00
Ich wiara jest podobna do naszej, ponieważ wyznają wiarę w Boga, jednak nie uznają Jezusa jako Zbawiciela. Podobnie jest z Pismem Świętym: my uznajemy stary i nowy testament, natomiast żydzi tylko stary.

Proszę bardzooo:)

Liczę na naj..:)
3 3 3
2010-02-03T12:33:56+01:00
Żydzi to nasi starsi bracia w wierze ponieważ Jezus, a nasz brat również był żydem.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T12:36:08+01:00
Żydzi są najstarszymi przodkawi wiary, ponieważ to oni zaczęli rozwijać religie chrześcijańską. Jako pierwsi napisali Księgi głoszące nowinę o Chrystusie. To od nich zaczyna się wiara w Jezusa i oni nauczyli na s w Jego wierzyć.
Zydzi tak jak my czekają na Chrystusa, lecz nie jako zbawiciela, który przyjdzie po raz drugi, lecz na Jezusa który się narodzi i na świat wkroczy po raz pierwszy.



;-)
4 4 4