Odpowiedzi

2010-02-03T12:35:04+01:00
Osoby ,które sobie ufają,kochają się .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T12:37:22+01:00
Moim wrorcem miłosnym jest serce. Ono prowadzi mnie do szczęścia,do miłości i do związku, z jakimś kolwiek mężczyzną. Ono mi podpowiada kiedy mam jakąś krytyczną sytuację miłosną i nie tylko. Ono jest dla mnie ważne, poniewaz dzieki niemu wiem co jest dla mnie dobre, a co złe.