Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T12:51:42+01:00
1.Zjawisko rozpraszania światła polega na rozdzieleniu się światła białego na wiele barw ( np: przy przejściu światła przez pryzmat lub kropelki wody).

Odbicie lustrzane - całe związki światła odbijają się w tym samym kierunku.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T12:57:51+01:00
1.Odbicie lustrzane-odbicie całej wiązki światła w jednym kierunku.
Odbicie rozpraszające - odbicie gdzie wiązki światła po odbiciu już nie biegną w tym samym kierunku.
2 5 2