Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T12:54:15+01:00
- jedno z najbardziej niezwykłych miast naszej części Europy, czarodziejski świat gotyku i baroku
- Miasto Praga - jak na stolicę przystało - rozłożyło się w samym centrum Czech, w dogodnym miejscu, jakie stanowi dolina Wełtawy, najdłuższej rzeki kraju.
- Praga śmiało może uchodzić za mekkę łasuchów - jest tanio, smacznie i z gustem!
- wiele atrakcji turystycznych

prosze :)
3 3 3
2010-02-03T12:54:40+01:00
Uważana jest za jedną z najpiękniejszych stolic europejskich.
Jest największym i najważniejszym miastem Czech. Jego historia sięga czasów średniowiecznych i ma piękne zabytki
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T12:56:40+01:00
Pragę warto odwiedzić ponieważ:
-znajduje się tam przepiękny Rynek Starego Miasta
- znajduje się zegar z ruchowymi figurkami
-znajduje się Most Karola
-Praga to także miasto wysp rzecznych. Na południu leży wyspa zwana Cesarską Łąką.
-przepiękne wzgórza
-tereny leśne, meandry
-przepyszne dania takie jak: knedliki
-Praga jest zwana "magicznym miastem"
-znajduje się tam wiele barokowych kościołów i pałaców, gotyckich wież, renesansowych, secesyjnych i kubistycznych domów mieszczańskich,t karczm, knajp i tancbud itd.
To tylko nieliczne atrakcje jakie mogę spotkać nas w Pradze.
8 4 8