Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:21:18+01:00
Wiara w zmartwychwstanie Jezusa przynosi nam poczucie bezpieczeństwa z tego powodu iż mówi nam ona o tym jaki wielki , mądry i nieomylny jest nasz zbawiciel Jezus Chrystus . Daje nam cel do jakiego chcemy dążyć ponieważ chcemy być tacy jak on . wraz z wiarą w zmartwychwstanie przychodzi życie wieczne
10 4 10
2010-02-03T15:38:02+01:00
Prede wszystkim umacnia nas w wieze ze kiedys i my powrocimy do zycia wiecznego a poza tym pokazyuje nam ze bog jest wszechmogacy i wszystko uczynic moze XD
8 2 8