Odpowiedzi

2010-02-03T12:58:00+01:00
Aby dowiedziec sie więcej na temat naszej wiary.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T12:58:32+01:00
Ponieważ chcę przez to zbliżyć się bardziej do Boga,okres poświęcony odnowie duchowej poprzez modlitwę, konferencje oraz spowiedź.
2 3 2
2010-02-03T14:46:11+01:00
Poniewarz wsłuchując się w słowa księdza rekolekcjonisty chcę zgłębiać swoją wiarę. chce dowiedzieć się więcej o życiu Jezusa Chrystusa i wszystkich świętych.
Rekolekcje oczyszczają duszę z grzechu i przyzwyczajenia ku niemu , REKOLEKCJE GOTUJĄ ŁASKĘ większą nad wszystkie inne - łaskę przebywania z bogiem
dlatego chętnie uczestniczę w tego typu spotkaniach
2 4 2