Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T13:05:15+01:00
Po strzeleniu gola naszych reprezentantów na trybunach rozbrzmiała wrzawa. Entuzjazm i okrzyki radości kibiców szybko zamieniły się w gwizdy, gdyż sędzia podyktował faul dla drużyny przeciwnej.Na nasze nieszczęście bramkarz nie zdołał obronić tej piłki i był remis. Nasi reprezentanci starali się zdobyć kolejnego gola. Niestety murawa była za śliska i piłkarze nie dali rady.
2 5 2
2010-02-03T13:08:18+01:00
Kibice słyszą gwizdek sędziego i zaczęło się, początkowo gra jest spokojna. Po upływie kwadransu gospodarze w końcu przystąpili do ataku. Na trybunach wielka wrzawa a na boisku dośrodkowanie w pole karne i GOL- kibice gospodarzy szaleją z radości. Po chwili goście wznawiają grę, sędzia dopatruje się faulu na jednym z piłkarzy gospodarzy.
Napastnik gości dostaje czerwoną kartkę i zostaje wyrzucony z boiska. Teraz gospodarze prowadzą jedną bramką i grają w przewadze.
3 3 3