Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T12:59:31+01:00
Szkoła w XXX jest jedną z najlepszych szkół w całej Polsce.
Zapewniam że atmosfera jaka tam panuje spodoba się każdemu.
W naszej placówce każdy jest dla siebie miły i przyjazny.
Każdy poczuje się tam wręcz jak w domu!!
Zapewniam, że lekcje w naszej szkole będę tylko i wyłącznie przyjemnością!!.
Zapraszam!!.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T13:00:11+01:00
Szukasz szkoły jak z bajki? Chcesz wspaniałych nauczucieli, wiele ciekawych informacji, pragniesz poznac wiele sympatycznych przyjaciół? doskonale trafiłeś Publiczne Gimnazjum w .... jest doskonałym miejscem do nauki, napewno bedziesz tu bezpiecznie sie czuc!

mam nadzieje ze o to chodzi :)
2 2 2