Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T13:03:33+01:00
A.)2x(x-5)-3(x²-2x)+(x-2)x= 2x²-10x -3x²+6x +x²-2x= -6x
b)x(x²+2x+1)-(-4x³+8x²-6):2=x³ +2x²+x +2x³ -4x² +3= 3x³ - 2x² +3
5 4 5
2010-02-03T13:04:26+01:00
2x²-10-3x²+6x+x²-2x= -10+4x

x³+2x²+x-(-2x³+4x²-3)= x³+2x²+x+2x³-4x²+3=3x³+2x²+3+x

5 2 5
2010-02-03T13:04:32+01:00
A) 2x(x-5) - 3(x² - 2x) + (x - 2)x =2x²-10x-3x²+6x +x²-2x=-6x
b) x(x² + 2x + 1) - (-4x³ + 8x² - 6) : 2 =x³+2x²+x+2x³-4x²+3=3x³-2x²+3

4 4 4