Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T13:41:52+01:00
4/9 + 1/5 = 20/45 + 9/45 = 29/45

1 - 29/45 = 16/45

16/45 : 1/2 = 8/45

Pawlak dzierży 8/45 pola Kargula :).


Liczę na naj :p

sorry mała pomyłka z ułamkiem :)
2010-02-03T13:44:14+01:00
Całe pole to 1
1 - 4/9 - 1/5 = (wspolny mianownik 45) = 1-20/45 - 9/45 =
=1-(20/45 + 9/45) = 1 - 29/45 = 45/45 - 29/45 = 16/45

16/45 to reszta pola nie obsiana
polowa tego pola jest dzierżawiona Pawlakowi
czyli 1/2 * 16/45 = 8/45

czyli pawlak dzierżawi 8/45 pola