Odpowiedzi

2010-02-03T13:35:48+01:00
Jakiego-mianownik
moj- mianownik
twojej-dopelniacz
o swoim-celownik
wami-narzednik
z ktorym-narzednik
ja- biernik
tobie-celownik
1 5 1
2010-02-03T13:39:55+01:00
Jakiego-
mój- Dopełniacz
twojej- Celownik
o swoim- Miejscownik
wami- dopełniacz
z którym- Narzędnik
ją- celownik
tobie- wołacz
są to zaimki przymiotne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T13:42:21+01:00
Jakiego - dopełniacz
mój - mianownik
twojej - dopełniacz, celownik
o swoim - miejscownik
wami - narzędnik
z którym - narzędnik
ją - biernik
tobie - celownik
2 3 2