Odpowiedzi

2010-02-03T13:40:58+01:00
...
Nie wiedzialem jak ci to powiedziec wiec pisze. Jest mi tedy łatwiej. Od początku naszej znajomosci czułem cos wiecej niz tylko przyjazn. Dzis wiem to napewno lubie cie ale nie tylko lubię... Trudno mi o tym mowic . Bo dla mnie to dosc trudne . Okej nie bede juz przedluzal po prostu tak po prostu kocham cie.
74 1 74
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T13:43:07+01:00
Droga Olu!
Już dawno chciałem Ci to powiedzieć, tylko nie wiedziałem jak zacząć... Od dłuższego czasu coś do Ciebie czuję. Kiedy tylko Cię widzę, moje serce bije jak szalone nie mogąc złapać tchu.
Bardzo mi się podobasz. Jesteś najpiękniejszą i najbardziej niesamowitą dziewczyną, jaką dotąd spotkałem. Chciałbym tym wyznaniem, wręczyć Ci bukiet słów, które sprawią Ci przyjemność i pozwolą Twoim ślicznym oczom rozbłysnąć radością.
Cieszę się, że co dzień, mogę widywać Cię w szkole i napajać Twym uroczym widokiem swoje myśli i głębię duszy.
Dziękuję Ci, za Twój uśmiech towarzyszący mi każdego dnia. Bardzo Cię kocham i mam nadzieję, że kiedyś i Ty pokochasz mnie.
33 4 33