Odpowiedzi

2010-02-03T13:50:23+01:00
Najbardziej wartościowe we mnie jest to,że dotrzymuje obietnic, jestem pracowita i nie oszukuje.Jestem dumna z samej siebie, bo niektórzy nie moga powiedzieć o sobie, np. "Jestem pracowity" "Jestem Uczciwy" itp.
Jednak jak kazdy człowiek nie jestem ideałem. Mam także wady. Jestem nerwowa i łatwo mnie wyprowadzić z równowagi.

Może to Ci sie spodoba??
Jeśli nie to mówi się trudno.
Cieszę się, że mogłam pomóc.
Jeśli bedziesz miała/miał problemy możesz do mnie napisać.
Moje gg to 5149116.Lub napisz tutaj na zadane.pl
J
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:55:24+01:00
Najbardziej wartościowe jest we mnie to iż umiem przebaczać, zrozumieć innych ludzi , lubię pomagać ,wiem co chce osiągnąć i dążę do tego , jestem dobra grzeczna i spokojna chodź nie zawsze poniewarz są sytuacje które łatwo potrafią wyprowadzić nas z równowagi czasami też jestem troszkę leniwa i niezdecydowana ale nikt nie jest ideałem


mam nadzieje że coś się przyda ;]
1 5 1