Odpowiedzi

2010-02-03T13:51:29+01:00
Rodzaj pokarmu: mięso
stopień trudnoSci trawienia: mała
ilość zjadanego pokarmu: mała
wartość odżywcza pokarmu: duża
stopień komplikacji układu pokarmowego:mały
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T13:58:51+01:00
1. obecność kosmyków jelitowych
2. podział układu pokarmowego na różne odcinki w których zachodza specficzne procesy
3.obecność róznych enzymów rozkładających poszczególne składniki pożywienia
4. ruchy perystaltyczne przełyku