Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T13:55:03+01:00
Don't wanna need you when you won't need me too.- Robie to co potrzebuja wszyscy,kiedy wy nie będziecie potrzebowac ja tez nie.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:03:03+01:00
I don't wanna need you when you won't need me too.
Nie chcę Cię potrzebować kiedy ty też mnie nie będziesz potrzebował.

I don't wanna need you- nie chcę Cię potrzebować
when you- kiedy ty
won't- nie będziesz
need me too- potrzebować mnie również
1 1 1