Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:14:27+01:00
A) r = 4 cm , h= 6 cm

Pc = 2*π*4² + 2π*4*6
Pc = 32π + 48π
Pc = 80π cm²

b) r = 5 cm, h= 15 cm

Pc = 2π*5² + 2π*5*15
Pc = 50π+150π
Pc = 200π cm²

c) r=6 cm, h = 14 cm

Pc = 2π*6² + 2π*6*14
Pc = 72π + 168π
Pc = 240π cm²
1 5 1
2010-02-03T14:22:32+01:00
A)Pc=2pi4(4+6)
Pc=2*3,14*4*10
Pc=2512cm2
b) Pc=2*pi*5(5+15)
Pc=10*3,14*20
Pc=314*20=6280
c)Pc=2*pi*6(6+14)
Pc=12*3,14*20=753,6