Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T20:21:17+02:00
1. Opowiada o realnych wydarzeniach (wojna)
2. Ukazuje sytuację w społeczeństwie




we wstepie napisz że mimo że jest prawdziwa całkiem nie przerobiona to taka fascynująca i wspaniała bla bla bla
pierwszy argument na tle wydarzeń hisstorycznych napisz troche o szarych szeregach
dwa prawdziwe postacie opowiedz o nich
pokolenie kolumbów prawdziwe ideologe słynny wówczas pogląd duzo ludzi tak robiło
zakończ że jesteś dumny z przodków i narodowości
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T20:22:53+02:00
Powieść zawiera archiwalne dokumenty, takie jak zdjęcia, pisma itp. Znajdują się w niej dopiski i wpisy z tamtych lat.