Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:36:57+01:00
Gdyby ludzie ierowali się głosem prawego sumienia, to świat wyglądałby zupełnie inaczej. Ni byłoby wszelkiego roszaju rozbojów, kradzież, zabójstw czy innych występków. Ludzie żyliby w zgodze z wiarą i całym światem. Nigdy by nie doszło do żadnej wojny, a więc co za tym idzie nie ginęłoby tylu niewinnych ludzi. Przez to nie byłoby na śiecie ciągłych snutków i żalów. Uważam, że nasz żecie byloby o wiele lepsze niż teraz. A więc dązmy do tego, aby kierować się głosem prawego sumienia, a nie emocjami, które niestety w większości przytpadków biorą górę...
14 4 14
2010-02-03T15:30:36+01:00
Dzisiaj tata przyszedł z pracy w dobrym nastroju, wiecie dzieci
mój szef powiedział że nie muszę sie juz martwic bo mnie nie zwolni z pracy nawet jeśli nie będę zostawał po godzinach.
W tym roku zrezygnuje z kosztownych wczasów zagranicznych aby firma nie miała problemów finansowych.
Po chwili wróciła mama wesoła jak zwykle, byłam w urzędzie załatwic naszą sprawę, urzędniczka nie odsyłała mnie dzisiaj do nikogo sama pomogła mi uporac się z formalnościami i nie będę już musiała chodzic więcej po żadnych biurach.
Mój mały brat wrócił razem z mamą z przedszkola i oświadczył,
że miał dzisiaj dobry dzień, żaden z kolegów nie wszczynał bójek, nikt nie śmiał się z jego grubych okularów i spodni, które nosił po mnie, a pani w nagrodę za dobre zachowanie po obiedzie czytała im straszną bajkę o złych ludziach, którzy kradną, kłamią i oszukują. Znam dobrze tę bajkę z przedszkola dobrze że to tylko bajka z książki którą można zamknąc i odłożyc na półkę, że nasz świat wygąda zupełnie inaczej

nie wiem w której jesteś klasie i czy to sie przyda , mam przynajmniej nadzieję , że tak pozdrawiam



11 2 11
2010-02-03T19:12:47+01:00
Gdyby ludzie kierowali się głosem sumienia na świecie nie byłoby problemów. Wszyscy żyliby w zgodzie ze sobą i innymi.
3 3 3