Odpowiedzi

2010-02-03T14:36:17+01:00
-10,6+(4* 11/5 ) = -10,6+ (4* 6/5)= -10,6+4,8=5,8


(1,6: -8/5) - 1 2/3 = (1,6: -1,6) - 5/3=- 1/1 - 5/3=- 3/3-5/3 = -2/3


2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:37:19+01:00
1)
-10,6+(4*1⅕)=-10,6+(4*1,2)=-10,6+4,8=-5,8
2)
[1,6÷(-⁸/₅)]-1⅔ = [¹⁶/₁₀ × (-⁵/₈)]-1⅔ = -1-1⅔ =-2⅔
2 3 2
2010-02-03T14:37:27+01:00
1.
1 1/5=1,2
-10,6+(4 x 1,2)=-10.6+4.8=-5,8
2.
-8/5=-1,6
1.6:(-1,6)=-1
-1-1 2/3=-2/3


;)