Działka pana Żwirskiego ma kształt prostokąta o bokach 100m i 78m.
Przygotowując glebę pod posadzenie drzewek pan Żwirski musi wysiać 350g nawozów na każde 10m kwadratowych powierzchni dzialki. Ile kilogramów nawozów potrzebuje pan Zwirski

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:38:21+01:00
Pole działki:
P=a*b
P=100m*78m=7.800mKW
7.800mKW/10=780
780*350g=273000g
273000g=273kg
Odp.:Pan Żwirski będzie potrzebował 273kg nawozu.
2010-02-03T14:39:30+01:00
P=100*78=7800m kwadr.
7800: 10=780
780*350=273000g=273 kg.
2010-02-03T14:42:22+01:00
100m*78m=7800m2
350g=0,35kg
7800:10=780
780*0,35kg=273kg
odpowiedź: Pan Zwirski potrzebuje 273kg nwozów