Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T16:42:04+01:00
Kochani, kochani i tyle przymiotników określających ludożerców ;)
Ludożercy przedstawiani są jako silni i wszystko-mocni bohaterowie. Ogólnie być może nie są słabi ale aż takiej siły nie posiadają. :) Podmiot liryczny wzywa do ustąpienia ludziom i okazania więcej kultury. Na koniec uzasadnia swoje prośby i wymagania faktem, że wówczas nie zmartwychwstaniemy :))
131 1 131
2010-02-03T16:46:47+01:00

Ludożercy przedstawiani są jako silni i wszystko-mocni bohaterowie. Ogólnie być może nie są słabi ale aż takiej siły nie posiadają. :) Podmiot liryczny wzywa do ustąpienia ludziom i okazania więcej kultury. Na koniec uzasadnia swoje prośby i wymagania faktem, że wówczas nie zmartwychwstaniemy :))




tak to jest piękny wiersz.

przymiotniki:

samolubni
bezduszni
niecierpliwi
nie kulturalni
nie patrzący na potrzeby innych
bezmyślni
142 4 142