Odpowiedzi

2010-02-03T14:43:31+01:00
1. CHROŃ GLEBĘ, WODĘ, POWIETRZE I INNE NIEZBĘDNE DLA ŻYCIA ZASOBY NATURALNE.

2. NIE NISZCZ PTASICH GNIAZD I NIE ROZGRZEBUJ MROWISK.

3. W LESIE NIE HAŁASUJ - ZWIERZĘTA LUBIĄ CISZĘ

4. MĄDRZE KORZYSTAJ Z ENERGII ELEKTRYCZNEJ.

5. OSZCZĘDZAJ PAPIER BY URATOWAĆ DRZEWA
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:44:10+01:00
\1. CHROŃ GLEBĘ, WODĘ, POWIETRZE I INNE NIEZBĘDNE DLA ŻYCIA ZASOBY NATURALNE.

2. NIE NISZCZ PTASICH GNIAZD I NIE ROZGRZEBUJ MROWISK.

3. W LESIE NIE HAŁASUJ - ZWIERZĘTA LUBIĄ CISZĘ

4. MĄDRZE KORZYSTAJ Z ENERGII ELEKTRYCZNEJ.

5. OSZCZĘDZAJ PAPIER BY URATOWAĆ DRZEWA
7 3 7
2010-02-03T14:48:35+01:00
1.Oszczędzaj energię
2.Nie hałasuj w lesie
3.Oszczędzaj wode
4.Nie zrywaj nieznanych grzybów
5 Nie rozpalaj ognia w lesie
6 3 6