Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:41:06+01:00
Dłuższy bok - x+2
krótszy -x
obw - 32cm

2x + 2(x+2) = 32
2x+2x+4 =32
4x = 32-4
4x = 28/:4
x=7 -krótszy bok

dłuższy bok- 7+2 = 9
2010-02-03T14:45:08+01:00
A= b+2

L=2*b+2*a

L=4*b+4cm
L=32cm
32cm=4b+4cm

b=(32-4cm):4

b=7
a=7+2
a=9cm
2010-02-03T14:52:08+01:00
X - krótszy bok
x+2 - dłuższy

Obwód
2a + 2b = 32

2*x + 2*(x+2) = 32
2x + 2x + 4 = 32
4x = 32 - 4
4x = 28 /: 4
x = 7cm

boki maja 7cm oraz 9cm