Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:40:14+01:00
Wir wohnen in Warshau - my mieszkamy w Warszawie
Ich mag nicht Pommes Frites - nie lubie frytek
Spielen Sie Tennis? -czy gra pan/i w tenisa?
2010-02-03T14:50:12+01:00
Wir wohnen in Warshau - my mieszkamy w Warszawie
Ich mag nicht Pommes Frites - nie lubie frytek
Spielen Sie Tennis? -czy gra pan/i w tenisa?
2010-02-03T14:50:57+01:00
Wir wohnen in Warschau.
Ich mag nicht Pommes Frites.
Spielen Sie Tennis??