Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:47:48+01:00
Edmund to początkowo chłopiec kłótliwy ,łakomy,nieprawdomówny,żądny władzy i upokorzenie rodzeństwa.Edmunt został ciężko ranny w czasie bitwy .wyleczyła go jednak łucja ,dając mu kilkakropel cudownego leku.Na polu bitwy Aslan mianował go na rycerza\


Liczena najjj ;***
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T17:16:45+01:00
Edmund był małym zadufanym w sobie dzieckiem. Po tym jak trafił do narnii i Poznał złą czarownicę która wydała się miła.Ale w rzeczywistości było zupełnie inaczej. Po tym jak cała czwórka trafiła do narnii do domu państwa bobrów on uciekł do królowej.
4 2 4