Pomocy...!
a)kwadrans iole to godzin ile to minut i ile to sekund
b)10 sekund ile to minut ile to godzin]
c) uczeń przebywa w szkoleprzez 6 godzin lekcyjnych z pięciu przerw jedna trwa 20 minut a pozostale po 10 o której godzinie uczeń skończy lekcje jeżli rozpoczyna lekcje o godz. 8;00

2

Odpowiedzi

2009-10-06T20:50:32+02:00
Kwadrans to 1/4
minut 15
sekund 900
b)1/6 ,1/360
C)UCZEŃ KOŃCZY 13:30
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T20:52:14+02:00
A)kwadrans iole to godzin ile to minut i ile to sekund
b)10 sekund ile to minut ile to godzin]
c) uczeń przebywa w szkoleprzez 6 godzin lekcyjnych z pięciu przerw jedna trwa 20 minut a pozostale po 10 o której godzinie uczeń skończy lekcje jeżli rozpoczyna lekcje o godz. 8;00

1) Kwadrans to 15 min.
15/60 godz.
900 s.
2) 10 sekund :)
10/60 min.
10/3600 godz.
3) 1*20 + 5*10 = 70 min .
6*45 = 270 min.
270 min. + 70min = 360 min.
360 min. = 6 godz .
8:00 +6 godz. = 14: 00
1 4 1