Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T20:27:59+02:00
Przedstaw liczbę ''-2,5'' w postaci:

a) sumy dwóch liczb ujemnych,
(-1)+(-1,5)=-2,5
b)sumy liczby dodatniej i ujemnej,
-3+0,5=-2,5
c) różnicy dwóch liczb ujemnych,
-2-0,5=-2,5
d) różnicy liczby ujemnej i dodatniej.
(-2)-(+0,5)=-2,5
2009-10-06T20:29:40+02:00
A) -1+(-1,5)
b)5+(-7,5)
c)-5-(-2,5)
d)-1-1,5
2009-10-06T20:31:25+02:00
A) (-1)+(-1,5)
b) 1+(-3,5)
c) (-4)-(-1,5)
d) (-2)-0,5