Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:49:52+01:00
Pole jednego kafelka- 0,3m*0,3m=0,09mkw
pole podłogi-1,2*1,5=1,8mkw
1,8mkw/0,09mkw=20
trzeba 20 kafelków aby pokryc podłogę
2010-02-03T14:49:53+01:00
Powierzchnia podłogi:
120cm×150cm=18000cm²

Powierzchnia kafelki:
30cm×30cm=900cm²

teraz dzielimy powierzchcniepodlogi przel powierzchnie kafelki:
18000:900=20kafelek
2010-02-03T14:50:08+01:00
1,2m= 120 cm
1,5m = 150 cm
Pole podłogi a * b = 120 * 150 = 18000 (cm2)

pole kafelki 30 * 30 = 900 (cm2)

ile kafelków potrzeba
18000:900 = 20