Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T14:59:17+01:00
I.Dni tygodnia
* Monday wymowa[mondaj] - poniedziałek
* Tuesday wymowa[tjusdej] -wtorek
* Wednesday wymowa[łensdej] - środa
* Thursday wymowa[thursdej] - czwartek
* Friday wymowa[frajdej] - piątek
* Saturday wymowa[saturdej] - sobota
* Sunday wymowa[sandej] - niedziela
II.Osoby
L.Poj.
1.I[aj]-Ja
2.You[ju]-Ty
3.He[hi]-On
She[szi]-Ona
It[itt]-ono
L.Mnoga
1.We[łi]-My
1.You[ju]-Wy
They[dej]-Oni
III.Miesiące
January[dżejnueri]-styczeń
February[febreri]-luty
March[marcz]-marzec
April [ejpril]-kwiecień
May[mej]-maj
June[dżun]-czewriec
July[dżulaj]-lipiec
August [ogust]-sierpień
September[septembe]-wrzesień
October[ołktobe]-październik
November[nowembe]-listopad
December [disembe] - grudzień


10-ten[ten]
20-twenty[tłenti]
30-thirty[ferti]
40-fourty[forti]
50-fifty[fufti]
60-sixty[siksti]
70-seventy[sewenti]
80-eighty[ejghti]
90-ninety[najti]
100-hunderd[handred]
9 4 9
2010-02-03T18:59:32+01:00
Dni tygodnia: monday, tuesday, wednesday, thursday, friday, saturday, sunday
osoby: ja-me ty-you ona/on/ono-she/he/it my-we wy-you oni/one/oni- they
miesiące; january, february, march, april, may, june, july, august, september, october, november, december
10-ten
20- twenty
30- thirty
40- fourty
50- fifty
60- sixty
70- seventy
80- eighty
90-ninety
100- one hundred
2 3 2