Odpowiedzi

2010-02-03T14:50:31+01:00
Po południu ide do koscioła.
Po prostu dostałem jedynke z polskiego.
Jutro na pewno oddam Ci pieniądze.
Dziś naprawde niechce mi sie isć do szkoły.
3 4 3
2010-02-03T14:52:09+01:00
Po południu
Jutro po południu idę grać w piłkę z kolegami.
po prostu
Po prostu kocham sport.
na pewno
Na pewno posprzątam swój pokój ponieważ jest w nim ogromny bałagan.
naprawde
Tomek naprawde był wczoraj w szkole.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:52:26+01:00
Ułóż po 2 zdania z każdym wyrazem:

po południu
Po południu przyszedłem ze szkoły.
Spotkamy się jutro o piątej po południu.

po prostu
Po prostu pada śnieg i jest bardzo zimno.
Nie wychodź z domu, po prostu jesteś jeszcze chory.

na pewno
Obiecuję, że na pewno zrobię to zadanie.
Na pewno zadzwonię do Ciebie.

naprawdę
Naprawdę nie wiem, dlaczego nie ma dzisiaj Kowalskiego w szkole.
Naprawdę nie mam przy sobie tych pieniędzy.

pozdrawiam :**
6 3 6