Odpowiedzi

2010-02-03T15:00:37+01:00
Dziś w ogrodzie zasiał sie mak
W ziemi zasiał się kład
Wczoraj słonce znów zagrzało
bo ziarenko spać nie chciało
Dzisiaj w domku śpię radosnie
bo doczekać się nie mogę
Siego Roku .!.

Licze na naj ;*** x-d
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T15:02:11+01:00
Życie na ziemi toczy się wesoło,
słońce ogrzewa każdego na około
ogród zielony jak makiem zasiał,
mój dom malutki jak na ziarnku grochu.
Stoję pośród tego wesoło,
bo mam taki wspaniały dom.
2 3 2
2010-02-03T15:04:36+01:00
Kiedy słońce grzeje mocno
Cała Ziemia cieszy się wiosną.
Dziś w ogrodzie blisko domu,
zasadziłam kilka strąków
Troche maku, trochę mleczy
A z ziarenka się ucieszy:
babcia, dziadek, wujek grubszy
Bo mleczami jak już wiemy
Wszystkie rany uleczymy;)
1 4 1