Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:03:28+01:00
Zabytki Sankt Petersburga:
1.Pałac Zimowy
2.Pomnik Puszkina
3.Narewski łuk tryumfalny
4.Ermitaż
5.Sobór Zmartwychwstania Pańskiego w Sankt Petersburgu
6.Pomnik Piotra Wielkiego
10 4 10
2010-02-03T16:54:35+01:00
Pałac Zimowy
Peterhof
Metro - Awtowo
Pomnik Puszkina
Sobór Zmartwychwstania Pańskiego
Narewski łuk tryumfalny

8 3 8
2010-02-03T17:46:34+01:00
Zabytki Sankt Petersburga:
1.Pałac Zimowy
2.Pomnik Puszkina
3.Narewski łuk tryumfalny
4.Ermitaż
5.Sobór Zmartwychwstania Pańskiego w Sankt Petersburgu
6.Pomnik Piotra Wielkiego
8 3 8