Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:20:54+01:00
Moim zdaniem cenie w sobie to, że szanuje starszych zawsze im pomagam.
Nie każdy młody człowiek w tych latach szanuje inne osoby i im pomaga gdzy trzeba pomoc to poprostu mogadam.
Jestem dumna z siebie bo za pomoc innym nie biorę pieniędzy jestem uczciwa wobec innych a także siebie.
Czasami popełniam błachostkowe błędy tak jak bluźnierstwa kłótnie myślę, że to trzeba zmienić w moim życiu. Musimy szanować ludzi bo inaczej oni szanować nas nie będą bluźnierstwa są to nietypowe wyrażanie swoich emocji i wychowania w domu więc trzeba sie starać tego unikać by pokazać innym, że w moim domu jest bardzo dużo dobra.
Jeżeli chcesz możesz to w jakiś sposób rozwinąć bardziej
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T16:11:55+01:00
Moim zdaniem nie jestem aż taka dobra , ale staram się innym pomagać. Niektóre
moje koleżanki nie pomagają starszym osobom. Bardzo je lubię , ale ja nie jestem taka. Kiedy starsza/ y pani /pan spyta się o godzinę to jej grzecznie odpowiem. Kiedy starsza osoba będzie wychodziła z klatki schodowej to potrzymam jej drzwi. Gdy zauważę , że ktoś nie radzi sobie z niesieniem zakupów to pomogę. Ale moja zła strona jest taka , że się często obrażam i się kłócę. Chciałabym się poprawić i być coraz lepsza.
3 3 3