1.Jak nazywa się najmniejsza jednostka informacji?
Bajt
Bit
Petabajt
Terabit
2. Do napędów optycznych możemy zaliczyć
HD-DVD
SD
DVD
Blue Ray
pendrive
CD

3.Do oprogramowania użytkowego zaliczymy:

edytory tekstu
stronę WWW
arkusze kalkulacyjne
programy edukacyjne
system operacyjny
programy graficzne

Pomóżcie!

2

Odpowiedzi

2009-10-06T20:30:47+02:00
1.Jak nazywa się najmniejsza jednostka informacji?
Bajt

2. Do napędów
optycznych możemy zaliczyć
HD-DVD
DVD
Blue Ray
CD

3.Do oprogramowania
użytkowego zaliczymy:

edytory tekstu
arkusze kalkulacyjne
programy edukacyjne
programy graficzne
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T20:30:51+02:00
1. Bajt
2.DVD CD BLu RAY
3.system operacyjny
1 5 1