BŁAGAM O POMOC JESTEM W 5 KLASIE WYBIERAM NAJ ROZWIĄZANIE :d:d
zad 3 przekształć związki wyrazowe w ten sposób by na pierwszym miejscu znalazły sie związki z liczebnikami głównymi a na drugim z liczebnikami porządkowymi np dwa ołówki -drugi ołówek
-...............dziewiąta godzina ................-trzeci posiłek
czternaście stron ................- osiem książek............-
...-siodmy samochód .............-dwudziesta szósta zawodniczka

zadanie 4
zapisz słowami liczebniki umieszczone w nawiasach
ile?(13)rowerów który z kolei ?(4) zawodnik ile? (19)kilogramów
która z kolei? (11) minuta ile (64 ) domy które z kolei (6) rozwiązanie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:08:43+01:00
-dziewięć godzin, dziewiąta godzina trzy posiłki , trzeci posiłek
czternaście stron czternasta strona osiem książek ósma książka
siedem samochodów siodmy samochód dwadzieścia sześć zawodniczek dwudziesta szósta zawodniczka

zadanie 4
zapisz słowami liczebniki umieszczone w nawiasach
ile?Trzynaście rowerów który z kolei czwarty zawodnik ile? dziewiętnaście kilogramów
która z kolei? jedenasta minuta ile sześćdziesiąt cztery domy które z kolei szóste rozwiązanie
2 5 2
2010-02-03T15:10:04+01:00
Zad 3
- dziewięć godzin - dziewiąta godzina
-trzy posiłki- trzeci posiłek
czternaście stron- czternasta strona
osiem książek- ósma książka
siedem samochodów- siódmy samochód
dwadzieścia sześć zawodniczek- dwudziesta szósta zawodniczka


Zad 4
ile? trzynaście
(4) czwarty
19 dziewiętnaście
11 jedenasta
64 sześcdziesiąt cztery
6 szóste