Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T15:08:18+01:00
Rodzaje wahadeł:
wahadło matematyczne,
wahadło fizyczne,
wahadło rewersyjne.

Amplituda- to największe wychylenie ciała z położenia równowagi, amplutudę oznaczamy literką A.
1 5 1
2010-02-03T15:09:11+01:00
Wahadło fizyczne
Wahadło matematyczne
Wahadło Foucaulta
wahadło torsyjne
wahadło rewersyjne
wahadło żyroskopowe
wahadło balistyczne
wahadło kolejowe
wahadło Oberbecka
wahadło zegarowe
wahadło radiestezyjne

amplituda to od największego wychlenia wachadła odejmujesz najmiejsze
3 5 3
2010-02-03T15:16:12+01:00
Amplituda to maksymalne wychylenie punktu drgającego z jego położenia równowagi
1 5 1