Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T15:09:41+01:00
Wlasciwosc pozwalajaca na pochlanianie wody w stanie cieklym i gazowym, wiec jezeli chcesz zobaczyc czy dana substancja jest higroskopijna to poprostu mieszasz lub wlewasz jedno do drugiego z tym ze jezeli masz do czynienia z kwasem to zawsze wlewaj kwas do wody
1 5 1
2010-02-03T15:10:33+01:00
Substancja higroskopijna powinna wchłaniać wodę.Aby to sprawdzic nalezy ta substancje umiescic w miejscu z woda i zobaczyc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:11:16+01:00
Higroskopijność to właściwość pozwalająca na pochłanianie wody w stanie ciekłym i gazowym, więc jeżeli chcesz zobaczyć czy dana substancja jest higroskopijna to poprostu mieszasz lub wlewasz jedno do drugiego, z tym że jezeli masz do czynienia z kwasem to zawsze wlewaj kwas do wody. ;] Pozdrawiam :*