Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:11:02+01:00
Kate has many plans for the next week. She's going to play Tennis with Mary on Monday. On Tuesday she's having a dinner with Tom. On Wednesday she's going to meet her friends and go to some shops. Finally at the weekend she's going to stay at home and rest.

licze na naj;)
2010-02-03T15:17:46+01:00
W następny poniedziałek razem z mamą jadę w odwiedziny do babci. Jest tam siatkówka, więc pogram z koleżankami / kolegami. We wtorek muszę iść na urodziny przyjaciółki. Na następny dzień mam zajęte popołudnie,bo w telewizji leci fajny nowy film. Czwartek będzie ciężki, bo mam sprawdzian z matematyki, na który muszę się dobrze przygotować. Na szczęście w piątek tylko 5 godzin w szkole, a potem pogram z chłopakami w piłkę / a potem pójdę do Kasi robić bransoletki.