Odpowiedzi

2010-02-03T15:14:30+01:00
Zapisz procenty w postaci ułamków dziesiętnych:
30% = 0.3
3% = 0.03
0,3% = 0.003
120% = 1.2
12% = 0.12
1,2% = 0.012
101% = 1.01
0,1% = 0.001
0,01% = 0.0001

2.
Zamień na procenty!
0,23 = 23%
0,7 = 70%
1,2 = 120%
3/20 = 15%
1/25 = 4%
1 1/5 = 120%
0,127 = 12,7 %
2,15 = 215%
1 7/20 = 135%
2 4 2
2010-02-03T15:14:47+01:00
30% - 0,3
3% - 0,03
0,3% -0,003
120% 1,2
12% 0,12
1,2% 0,0012
101% 1,01
0,1% 0,01
0,01% 0,001


0,23 -23%
0,7 70 %
1,2 - 120 %
3/20 15 %
1/25 4 %
1 1/5 220 %
0,127 1,27 %
2,15 - 215%
1 7/20 85 %
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T15:17:47+01:00
Zad. 1

30%=0,3

3%=0,03

0,3%=0,003

120%=1,2

12%=0,12

1,2%=0,012

101%=1,01

0,1%=0,001

0,01%=0,0003

Zad. 2

0,23=23%

0,7=7%

1,2=120%

3/20=15%

1/25=4%

1 i 1/5=120%

0,127=12,7 %

2,15= 215%

1 i 7/20= 135%
5 2 5