Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T20:35:25+02:00


pająki - tygrzyk paskowany,


owady - biegacze–11 gatunków, wynurt, nadobnica alpejska, mieniak strużnik, mieniak tęczowy, paź królowej, paź żeglarz, niepylak mnemozyna, trzmiele- kilka gatunków,


mięczaki - ślimak winniczek,


płazy - salamandra plamista, traszka górska, traszka zwyczajna, kumak górski, ropucha szara, żaby – kilka gatunków,


gady - jaszczurka zwinka, jaszczurka żyworódka, padalec zwyczajny, zaskroniec zwyczajny, gniewosz plamisty, żmija zygzakowata,
1 1 1
2009-10-06T20:36:24+02:00
Iglicznia Bałtycka ,Jesiotr zachodni ,Chomik europejski,bubr europejski
1 1 1
2009-10-06T20:39:05+02:00
1)Niedźwiedź brunatny
2)Wilk
3)Kumak górski
4)Kumak nizinny
5)Salamandra plamista
6)Zaskroniec
7)Orzeł bielik
8)Ryś
9)Żubr
10)Traszka górska
11)Ropucha zielona
12)Ropucha szara
13)Żmija zygzakowata
14)Padalec